Problem z Hdd

Autor: skrzypas <skrzypas_at_tlen.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 21:55:36 MET DST

Zakupiłem dysk Samsung SpinPoint P120S 250 GB Sata II. Do tej pory
korzystałem z Seagate na Sata1. Niestety.. mam nieco kłopotów z instalacja
i nie wiem co jest. Otóz przy instalacja win xp, potrafi mi zawieśic cała
instalacje - komp nie reaguje na ctrl+alt+del. Po resecie komp nie widzi
dysku, w biose tez jego nie ma. Dopiero gdy wyłacze zasilanie i ponownie
włącze, dysk jest widoczny. Gdy próbuje go formatować przy instalacji,
proces formatowania zaiwesza sie przy 20%... i to samo, pomaga tylko twardy
reset. Nie wiem, czy to może ja robie coś źle, czy moze jednak Hdd jest do
bani?
I jeszcze głupie pytanie.. czy do sata II jest potzrebny inny kabel niz do
sata I?

s.