Re: notebook i problem z wyjeciem dysku

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Mon 15 May 2006 - 15:51:58 MET DST

blablalba wrote:
> Witam
> spotkal sie ktos z problemem przy wyjmowaniu dysku twardego z notebooka?
> dysk padl i nie wiem czy tak sie zapiekl czy moze trzeba jakis tajemniczy
> przycisk wcisnac zeby go wyjąc? ale sie nie da, juz troche obudowe polamałem
> :/ i nadal nie mam pomysłu jak go wyjąć. Odkrecilem 2 srubki a kieszonka z
> dyskiem ani drgnie.
>
> sprzet to Dell Latitude CPI

miałem podobny problem z moim dell'em - dysk wysuwał się ok. 1 cm i
dalej stop. niestety trzeba było użyć trochę siły i większego śrubokręta
do podważenia obudowy, żeby go wyjąć. okazało się, że jedna ze śrubek,
którymi dysk jest przykręcony do sanek była częściowo wykręcona i
zawadzała o szkielet obudowy. wyjąłem, wkręciłem, teraz nie ma problemu :)
pozdr
szydas