Re: Grafika czy procek?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 15:31:16 MET DST

Użytkownik "biela" <adresNAwww.biela.prv.pl@spam.pl> napisał w wiadomości
news:44664fa1$0$22601$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Ramu mam 768,
> płyta Asrock K7VT4A Pro czyli wejdzie jakiś barthon 3000 FSB 333
>
> generalnie calego kompa bede wymienial za jakis rok jak juz sie rozgosci
> Vista i wtedy dopasuje sprzet do niej. W ten juz nie chce za bardzo
ladowac,
> ale jeszcze cos w miare nowego chcialbym odpalic z gierek. Szczegolnie ze
> mam LCD 19 cali i zalezy mi na rozdzielczosci 1280x1024 w grach.

Akurat mam 2 te gówniane płyty. Sytuację mam taką, że na jednej wywala mi
programy, a na drugiej nie (i chyba to wina grafy). :-(

Ja bym kupił na Twoim miejscu jakiś porządny procek pow. 2 GHz. Potem R9550
(stosunkowo takia, ale wydajniejsza na wyższych rozdzielczości niż nVidia).
Ew. dać DDR PC3200 1GB, a stare sprzedać (chyba, że już są PC3200). Lepiej
też można, ale trzymałbym się ATi i tak (których nie używam akurat i nie
przepadam za nimi,a le na wyższych biorą górę).