Re: Grafika czy procek?

Autor: biela <adresNAwww.biela.prv.pl_at_spam.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 23:54:09 MET DST

Użytkownik "NOKGAMER" <nokgamer@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e44imi$2ga$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Użytkownik "biela" <adresNAwww.biela.prv.pl@spam.pl> napisał w wiadomości
>
> Podawaj lepsze dane na przyszłość, producenta/model płyty głównej, grafiki
> dane użytej (ust.) pamięci. W innym wypadku dostaniesz zawsze stek
> odpowiedzi, które tylko mątlik Ci zrobią.

Ramu mam 768,
płyta Asrock K7VT4A Pro czyli wejdzie jakiś barthon 3000 FSB 333

generalnie calego kompa bede wymienial za jakis rok jak juz sie rozgosci
Vista i wtedy dopasuje sprzet do niej. W ten juz nie chce za bardzo ladowac,
ale jeszcze cos w miare nowego chcialbym odpalic z gierek. Szczegolnie ze
mam LCD 19 cali i zalezy mi na rozdzielczosci 1280x1024 w grach.