Re: Toshiba A100-529 pytanie o klawisz?

Autor: Locar <alwa_at_nospam.ten.bit.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 14:53:03 MET DST

> czy "pusty" klawisz obok spacji nadaje się do
> zaprogramowania prawego alta? Tam gdzie jest alt jest bardzo ciężko
> polskie
> znaki pisać :/

Oczywiście. Żaden problem. Dodaj wpis w rejestrze:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Keyboard Layout]
"Scancode
Map"=hex:00,00,00,00,00,00,00,00,02,00,00,00,38,e0,56,00,00,00,00,00
I po kłopocie - pod "pustym" (nb. \) masz normalny "polski" AltGr...
Można więcej - ale tu pogooglaj sobie...

> No i ogólne pytanie - czy ktoś ma i jest zadowolony?

Owszem. Mam i jestem zadowolony. .
Swoją drogą niektórzy dystrybutorzy sprzedają te modele z "normalną"
klawiaturą. Właśnie tak mam - się składa... Więc może niekoniecznie Vobis,
jeśli ci bardzo zależy.

> i net, chciałabym WLANa co by się z kablem nie ciągnąć od rutera ale to
> nie
> jest wymagane

I tu będzie kłopot - nie ma WiFi - tylko wystająca PCIMCIA wchodzi w grę.

> Tylko matryca panoramiczna i ta szkona (tru brite w toshibach
> się nazywa) - świeci sie, ale już na niej pracowałam parę miesięcy i lubię
> :)

To chyba rzecz gustu. Jedni chwalą, inni ganią - zależy od warunków pracy i
zastosowań. Ja w każdym bądź razie - mimo początkowych wątpliwości - nie
oddałbym już teraz panoramy i "lusterka".

--
Andy