Toshiba A100-529 pytanie o klawisz?

Autor: gobo <degobo_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 21:58:49 MET DST

Witam, przymierzam się do Toshiby A100-529 - ale mam pytanie, a człowiek w
Media Markt takie androny mi plótł o procku w tym lapku, że nie mogę mu
wierzyć z innymi rzeczami: czy "pusty" klawisz obok spacji nadaje się do
zaprogramowania prawego alta? Tam gdzie jest alt jest bardzo ciężko polskie
znaki pisać :/

No i ogólne pytanie - czy ktoś ma i jest zadowolony? Po przejrzeniu już
wszystkich możliwych modeli zostały mi tylko lapki Toshiby i Acera - do 4000
mogę wydać, kom jest mi potrzebny do pracy - więc gładko musi działać office
i net, chciałabym WLANa co by się z kablem nie ciągnąć od rutera ale to nie
jest wymagane. Tylko matryca panoramiczna i ta szkona (tru brite w toshibach
się nazywa) - świeci sie, ale już na niej pracowałam parę miesięcy i lubię :)

Acery miałam już 2 - jednego firmowego i jednego prywatnego ale nie były bez
wad :/ i jakieś takie toporne w porównaniu do TOshiby. No ale nie wykluczam,
jeśli parametry będą dużo lepsze...

Pozdrawiam!!

Gobo