Re: Hub USB czy dodatkowy kontroler na PCI?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 14:02:38 MET DST

Emenems napisał(a):

> Jeśli chcesz mieć szybki dostęp do portów najtaniej będzie zainwestować
> w przedłużacz(e) USB.

Nie tyle chodzi mi o szybki dostęp do portów, tylko o kilka wolnych w
rezerwie... Aż tak leniwy nie jestem, żeby mi się nie chciało obejść
obudowy dookoła i wetknąć jednej wtyczki, gdy to będzie konieczne. A do
takich rzeczy jak np. PenDrive wolę sobie kupić panel z przodu. A co do
przedłużacza, to już jeden kabelek z miniUSB na końcu wyprowadziłem na
potrzeby cyfrówki i MP3. :)

A taki dodatkowy kontroler na PCI nie obciąża procesora? To znaczy
wszystkim zajmuje się układ na którym jest zbudowany?

Aha... Prędkość Hi-Speed liczy liczy się dla jednego gniazdka, pary czy
całego kontrolera?

# /George Orwell - Rok 1984/