winfast pvr i klawisz Y

Autor: piotr <pit1002_at_interia.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 13:34:22 MET DST

miałem problem z tunerempo reinstalce bo po skanowaniu kanałów obraz był
taki jakiś niebieskawo-różowawy ..... Klawisz "Y" rozwiązał rzeczywiście
problem . Czy nie można tego jakoś ustawić na stałe w opcjach ( szukałem )
bo za każdym uruchomieniem programu trzeba te "Y" nacisnąć , nie żeby to był
jakiś wielki problem ale czy tak powinno być ??? I jeszcze jedno - czy można
zgrać listę kanałów radiowych tak jak telewizyjnych do pliku ??? Może jakiś
bardziej doświadczony użytkownik tego tunerka mi podpowie ....
dzięki
pozdrawiam