Re: Toshiba A100-529 pytanie o klawisz?

Autor: gobo <degobo_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 13:28:13 MET DST

dzięki :)
tym wentylatorem nieco mnie zmartwiłeś - teraz pracuję właśnie na takim starym
Acerze z serii Aspire 1203XV - i chociaż jest słodki, mały i wygodny to mnie z
nim szlag trafia bo cholernik się przegrzewa okrutnie, wyje jak suszarka, nie
można go postawić nawet na biurku bo się przegrzewa na amen i wyłącza, trzeba
mu wysokie podkładać pudełeczka, zeby miał przewiew.... Wiatraczek czysty, bo
rozkręciłam podmuchałam powietrzem w sprayu, myślę, że albo ma coś źle
ustawione albo wiatrak zespsuty, ale tak od początku prawie miał z tą suszarką
:/// znajomy radzi płytkę przy procku jakimś żelem chłodzącym posmarować, nie
wiem...

Matrycę świecącą lubię, nie przeszkadza mi lusterko :) I nawet przy mocnym
słońcu dobrze widać.

A z tym altem - no to właśnie kombinuję co by go przemienić.

BTW - w Maedia Markt ta toshiba kosztuje 4200, w komputroniku 3 z kawałakiem
więc jeśli za 4200 mam kupować to w Komputroniku kupię jakąś lepszą, z
prockiem 2.0 chyba... No jeszcze popatrzę po innych sklepach.