Re: Znikajacy dysk SATA w Asus P5LD2

Autor: Krzysiek Z. <tukan77_at_tlen.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 09:43:36 MET DST

Użytkownik "Jacek R" <jr72@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e46ibk$l30$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witacie
> od kilku tyg. mam nowego kompa na asusie P5LD2
> NApokładzie 3 dyski maxtora 80,160 i 250 Gb z doddatkowy mwentylem z
> przodu
> Niezależnie od tego któy to dysk,co jakiś czas z jednego konkretnego
> kontrolera ten dysk po prostu znika, czasem nawet w czasie pracy
> komputera, czasme po restarcie
> Problem zaczyna być dla mnie dramatyczny, kombinowalem z przepinaniem
> tasieme, jedak skutek zawsze ten sam, urządzenie podpięte do kontrolera
> SATA nr 3 po jakims czasie ZNIKA !
> Pomocy
> [...]

Jeżeli to zawsze ten sam kontroler, to chyba proste że to jego wina.
Jeśli Ci tak bardzo potrzebne SATA nr.3 pozostaje tylko gwarancja,
co w przypadku płyty głównej oznacza minimum 2 tyg bez kompa.
Kiedyś oddałem płytę Gigabyte na gwarancji i serwis zwodził mnie 1,5
miesiąca :( aż w końcu oddali kasę.
Pozostaje mieć nadzieję, że ASUS ma lepszy serwis w Polsce.

pozdrawiam
Krzysiek