Re: Problem z chipsetem

Autor: elephanto <elephanto_at_cut.it.gmail.com>
Data: Sun 14 May 2006 - 09:42:21 MET DST

Koval napisał(a):
> Witam,
>
> mam problem, ponieważ spalił mi sie wiatraczek na chipsecie (płyta główna to
> Epox RDA 3 + ) i panowie w zaprzyjażnionym sklepie komputerowym powiedzieli
> mi żebym kupił większy radioator (taki specjalny) i zamienił to wtedy nie
> bede musiał mieć wiatraczka co wpłynie na cichszą prace kompa. Wiec kupiłem
> taki radiator ale nie wiem jak odkleić tamten stary. Boje sie robić coś na
> hama bo szkoda płyty. Prosze o pomoc jak mam postąpić z tym starym
> radiatorem oraz jak przymocować nowy. Dodam że w komplecie z nowym
> [...]

Wyjmij plyte, scisniesz [od dolu! dlatego musisz wyjac plyte] te biale
koleczki, ktore przytrzymuja wentylatror i powinien spokojnie odejsc.

Mozna tez hardcorowo. Plyte zostawiasz w kompie, bierze kombinerki
chwytasz ten kolek od gory, przytrzymujesz plyte i ciagniesz na chama
[potrzeba naprawde sporo sily]. Z drugim kolkiem tak samo. Metoda
sprawdzona, ale raczej ryzykowna. Lepiej wyjmij plyte.

--
elephanto