Re: Partycja NTFS/FAT32/FAT32

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 03:39:14 MET DST

theart@o2.pl ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Zrobilem sobie ladny bajzlik ;). Sformatowalem dysk 80GB na trzy
> partycj, pierwsza 2GB w NTFSie pod XP Pro (ponoc w NTFSie lepiej
2GB na xpeka to glupota. System zaraz po zainstalowaniu zajmie polowe a
po dozuceniu uaktualnien z 1,5GB. Gdzie zatem maja byc programy -
zwazywszy na fakt, ze partycja zapchana od dechy do dechy strasznie sie
muli??
:)

> ZONK! Da sie zmienic tylko wielkosci FATow, wie ktos jak badz czym
> zmienic wielkosc partycji NTFS. Cze

Uzyj Partition Magic zmniejszajac najpierw sasiednia partycje o pozadany
obszar potrzebny dla powiekszenia systemowej. Po wykonaniu tych
czynnosci PM poinformuje Cie, ze nie moze to zrobic w trakcie boot
time'u wiec klikasz ze sie zgadzasz i jedziesz. Done!

Done!

Pzdr, OMSON

P.S. Ja tak robie w kazdym razie spod PM8.

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!