Re: nagrywarka lg DVD-RW GSA-4163B

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 03:30:50 MET DST

Paweł ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
> Witam
>
> kupilem lg DVD-RW GSA-4163B
> podlaczylem ja wyktylo bez problemu ale pozniej lipa
> chce nagrac plytke to nie moge bo pisze ze urzadzenie nie jest gotowe .
> uzywam nero 7
> w panelu sterowania w menadzeze urzadzen jest wykryty jako dvd a JAK WEZzme
> moj komputer to pokazuje jako naped cd
> plyt cd oraz dvd nie chce tez czytac :(
> co to moze byc??????????????
> Prosze o pomoc i z gory dzieki

Najpierw podlacz ja do tasmy na koncu i ustaw zworke na master. Potem (o
ile sa w systemie wogole)odinstaluj sterowniki ASPI i zainstaluj
ponownie. Moja TraxData CD-RW tak sie zachowywala zaraz po kupieniu z
powodu nie zainstalowanych sterownikow ASPI wlasnie (zreszta bez sensu
ja wymienilem na inny egzemplarz z ktorym bylo dokladnie to samo zanim
wpadlem w czym problem) :)

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!