Re: Partycja NTFS/FAT32/FAT32

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 22:21:33 MET DST

<theart@o2.pl> napisał:

> JoteR nie miej mnie za idiote ;). Oczywiscie ze najpierw zmniejszylem
> FATy.

To mnie uspokoiłeś ;-)

> Jak przenies swap oraz profil na inna partycje bo nie kumam.

Właściwości systemu -> Zaawansowane.
Wchodząc tam w Wydajność systemu -> Zaawansowane -> Pamięć wirtualna możesz
przerzucić plik wymiany na inną partycję, co Ci da kilkaset MB. Natomiast
wejście w Zmienne środowiskowe pozwoli Ci na zmianę lokalizacji katalogu
TEMP (który zazwyczaj stanowi pokaźny fragment profilu). A ścieżki do
profilu ustawiasz we właściwościach konta użytkownika. Możesz też zmienić
ścieżkę do Tymczasowych plików internetowych (też zazwyczaj mnóstwo
śmiecia), wyłączyć przywracanie systemu itd., ale to tylko półśrodki, bo 2
GB na partycję systemową XP to faktycznie za mało. Te komunikaty w PM są
trochę niepokojące, badałeś dysk na okoliczność błędów?

JoteR