Re: z serii upgradeowac czy caly nowy zestaw.

Autor: Maciej Max Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAN.wiedzmin.org>
Data: Sat 13 May 2006 - 17:05:05 MET DST

Użytkownik sun napisał:

> Wybralem to drugie (kosztowalo niestety)
> ale Athlon64 3200+ (dobrze sie kreci) i 2 GB RAMu to dla Matlaba idealne
> srodowisko. Polecem, roznica jest ogromna. Dobra plyte na pewno znajdziesz
> (ja mam Gigabyta). Jezeli stac Cie na wymiane plyty, procesora, pamieci i
> niestety grafiki (PCIe, ale kupisz juz za 200 zlotych) to sie nie
> zastanawiaj. W przeciwnym wypadku upgreaduj na chwile ale za jakis rok znow
> bedziesz mial ten sam problem.

Wlasnie odpycha mnie koszt takiej modyfikacji, pracy w srodowisku 64
bitowym nie przewiduje, przy zmianie z Athlona XP na Athlona 64
musialbym kupic nowego proca (np. A64 3000+ circa 450zl), karte na PCI-E
(jakas w miare 200-300zl), do tego ram ddr2 (circa 180zl), plyta glowna,
ktora bylaby rownie stabilna co moj epox (i tu pewnie pojawilaby sie
kwota >350zl, bo bym bral jakiegos epoxa czy dfi). Kwota robi sie
pokazna, pytanie PO CO? Skoro za 2-3 razy mniejsze pieniadze moge miec
porownywalna wydajnosc :) Tak mi sie wydaje.

--
Pozdrawiam,
Maciek