Re: wolny przesył danych przez LPT

Autor: <arturszoka_at_neostrada.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 00:07:25 MET DST

> Próbowałem wszelkich ustawień - skutek zerowy.
> Podłaczyłem drukarkę do innego komputera i bez żadnych ustawień wydruki
> szły

Ja bym zrobił tak: jeżeli na innym kompe szło dobrze, to spisał bym jego
ustawienia portu(bo pewnie tylko tu tkwi problem) czyli Liczba bitów na
sekunde (9600), bit danych (8), parzystość (brak) bity stopu (1), sterowanie
przepływem (brak).

chyba że by wykluczyć że ustawienia są dobre to bym podłączył inną drukarkę
to tego kompa.

a czasami pomaga wyłączenie innych progeamów kożystających z tegoż portu i
pamięci

--
..::Pozdrówka::..