wolny przesył danych przez LPT

Autor: ssuch <ssuch_at_poczta.fm>
Data: Thu 11 May 2006 - 21:39:34 MET DST

 jak w tytule; płyta Abit NF7-S(L).
Wiem, że to płyta, ale nie wiem, co jest nie tak.
Drukarka podłączona do LPT drukuje raz na 10 minut jedną stronę i nijak nie
moge na to poradzić.
Puszczam wydruki pliku pfd, który ma nawet 450 MB objętości.
Próbowałem wszelkich ustawień - skutek zerowy.
Podłaczyłem drukarkę do innego komputera i bez żadnych ustawień wydruki szły
z akceptowalną prędkością (biorąc poprawkę na jednak wolny port).

Płyty reklamować mi sie nie chce, więc wymyśliłem, że dokupię:
przejściówkę USB => LPT
Próbował ktoś takiego wynalazku?

Ewentualnie, jak ktoś ma namiar na jakis tani port LPT w postaci karty PCI,
to również mogę rozważyć tą opcję (cena w granicach kabelka USB=>LPT).