Re: INTEL i815EP vs. VIA ET82C693A/596B

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 17:44:06 MET DST

BartekK ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> i815 jest zajebisty, poza jedna sprawa - ograniczeniem max ramu do 512MB
> Jak upierasz sie na xp, to moze sie okazac problemem...

Wiem, wiem o tym - niestety jest to bol ale sadze ze 512MB RAM sie
sprawdzi mimo wszystko. :)
W kanciapie mamy teraz kompa exCOMPAQa z plyta na i815 i zintegrowana
grafa. To taka wersja co se producenci tzw AIMy powymyslali (taki SDRAM
pakowany w zlacze AGP co by grafa miala dodatkowy RAM, zreszta nie wiem
czy to przypadkiem nie Vituniu mi jakis czas temu tego nie pisal tutaj
jak pytalem co to jest?)- powiem szczerze, ze mulasto ona chodzi z
prockiem PIII800MHz i 2x256MB RAM PC133 - dlatego chce wymienic na inna!

> mam/mialem kompy na i815, oraz mam kompa z P6BAP-A+ i musze przyznac ze
> nie jest to zla plyta (jak na ecs). Pomijam ze kondensatory trzeba bylo

Na tej mojej ECS kondensatory sa wporzo - ale ta sobie zostawie w pracy
raczej do testowania innych bebechow z odzysku...

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!