Re: INTEL i815EP vs. VIA ET82C693A/596B

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Thu 11 May 2006 - 16:10:49 MET DST

OMSON napisał(a):
> Mam z odzysku 2 sprawne plyty glowne ASUS CUSL2-C Rev 1.0.2 oraz ECS
> Elite P6BAP-A+ Rev 2.2 i zastanawiam sie dosc mocno, ktora z nich bedzie
> wydajniejsza (ktora jest wiekszy sens sie zajac).
wbrew pozostalym opiniom problem jest niemaly...
i815 jest zajebisty, poza jedna sprawa - ograniczeniem max ramu do 512MB
Jak upierasz sie na xp, to moze sie okazac problemem...

mam/mialem kompy na i815, oraz mam kompa z P6BAP-A+ i musze przyznac ze
nie jest to zla plyta (jak na ecs). Pomijam ze kondensatory trzeba bylo
wymienic ;> ale dziala juz >1rok 24/7 i zadnych problemow, w dodatku
cale stado PCI i 4x usb, ata100, brak problemow przy 133mhz (co sie
bx-om zdarzalo, naszczescie i815 tego problemu juz nie ma)