Re: GF440MX czy GF440MX SE ???

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 16:41:42 MET DST

Użytkownik "dziuniek" <pawel.maziarz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1147337371.411913.30740@j33g2000cwa.googlegroups.com...
i.

jedna jaskółka wiosny nie czyni, tymbardziej ze to Gaiward który
fabrycznie 'dokręca śrubę'. specyfikacja nVidii była jasna i to ją
przytoczyłem.

To co tam pisza jest bardzo pobieżne, ale zanim mi kilka tych kart nie
wpadło w ręce, to też tak myślałem. Tak czy inaczej może być z 128-bit
memory ten procesor. Reasumując, najlepiej kupować markowe karty, jak np.
Gainward, MSI.