Re: Jaka grafika w notebooku? (was: Notebook TOSHIBA)

Autor: MarkS <szkrabBLEBLEi_at_interia.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 22:36:21 MET DST

> Do codziennej pracy wystarczy mi GMA900 lub X200, ale czy to nie za mało
> by pograć w takie "mało" wymagając "starocie" jak Colin McRae Rally 2?
> I dodatkowe pytanie, jaka grafika (zdaję sobie sprawę, że wyżej wymienione
> nie wchodzą w rachubę) "w miarę" poradzi sobie z CMR 2005 przy niskiej
> ilości detali i rozdzielczości ~1024x768 (rozdzielczość podaję taką bo
> wybór screena zależny będzie właśnie od wyboru grafiki)?

Starszych gierek nie sprawdzałem. Ostatnio testowałem na Quake-u 4. Na
Intelu 900 w HP nie poszedł, na X300 w Toshibie włączyć się dało ale prawie
nic nie było widać a prędkość była na poziomie 1kl./3s, na X700 w Acer-rze
śmigał aż miło.
Przy nowych grach trzeba pamiętać też o innych elementach komputera np.
dysku. Quake uruchomiony na Acer-rze z X700 i dyskiem 4200 lekko momentami
przycinał się, a na tym samym modelu z nowszej dostawy z dyskiem 5400 nie
było tego problemu.
Co do możliwość uruchomienia CMR 2005 według info Intela ze strony
http://support.intel.com/support/graphics/intel915gm/sb/CS-020153.htm
powinien działać, czyli na X200-X300 tym bardziej.
Jeśli masz do wydania w granicach 4 kpln to znajdziesz już coś na X700, np.
FSC 1667 za 3999 w Vobisie w tej chwili, jeśli mniej to coś na X200-X300,
tutaj wybór będzie większy.

Pozdr
MarkS