Jaka grafika w notebooku? (was: Notebook TOSHIBA)

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 15:14:23 MET DST

Dnia 10.5.2006, MarkS napisał(a):

[...]
> samych gier poprostu nie uruchomisz. Dodam że sprawdzałem to osobiście a nie
> tylko gdzieś słyszałem (sprzedaję notebooki i mam możliwości praktycznego
> porównania).

To ja mam pytanko odnośnie kart graficznych w notebookach.
Zastanawiam się nad zmianą notebooka i jestem już pewien co bym chciał
mieć w nowym prócz właśnie grafiki. Nie gram na laptopie (prawie) wcale z
wyjątkiem raz na jakiś czas w CMR2. ;D Uważam za bezsensowne wydawanie
pieniędzy na grafikę, której i tak nie będę wykorzystywał, nie potrzeba mi
dodatkowej grzałki.
Do codziennej pracy wystarczy mi GMA900 lub X200, ale czy to nie za mało
by pograć w takie "mało" wymagając "starocie" jak Colin McRae Rally 2?
I dodatkowe pytanie, jaka grafika (zdaję sobie sprawę, że wyżej wymienione
nie wchodzą w rachubę) "w miarę" poradzi sobie z CMR 2005 przy niskiej
ilości detali i rozdzielczości ~1024x768 (rozdzielczość podaję taką bo
wybór screena zależny będzie właśnie od wyboru grafiki)?

Próbowałem znaleźć jakąś podpowiedź na
http://www.codemasters.co.uk/cmr2pc/html/ i
http://www.codemasters.co.uk/colinmcrae2005/, ale jakoś bez skutku. :(

--