Re: Rodzaje P4M

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 18:58:35 MET DST

"Miki" wrote:
> I jeszcze jedno: procesor przełącza się w zależności od obciążenia na 1800 lub 1200 MHz.
> Czy inne procesory z tej rodziny potrafią np zejść z częstotliwością do np. 600 Mhz? Czy
> są tylko dwa stopnie prędkości?

Witaj,
Mi na prockach z tej rodziny czyli 1,4 i 1,6 nie udało się nic poza 1,2 i nominałem
Słyszałem też, że 2,0 też nic więcej nie potrafi. Więc ten typ chyba już tak ma ;)

A przy okazji, czy komuś udało się z takimi procesorami i chipsetami SIS650
uzyskać zmianę zegara dynamicznie pod Widowsem? Bo z moich doświadczeń
wynika, ze z tym chipsetem tylko z poziomu BIOSu lub po przełączeniu
na zasilanie bateryjne udaje się zmienić szybkość procka :(

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L