Re: PC nie widzi floppy

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 03:10:46 MET DST

PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> wrote in
news:e3o7ts$2vd$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał w
> wiadomości news:15wbaybw3nlvh$.dlg@irish.pl...

> Niestety, jak pisałem, komp stary, uzywany więc bez instrukcji do
> płyty głównej. Prawdę mówiąc to nawet nie wiem jaka to płyta, bo
> musiałbym ją wymontować, zeby (może) oznaczenie znaleźć.

pinout FDC jest taki sam na wszystkich plytach geniuszu;
jak sobie inaczej wyborazasz kwestie wspolpracy dowolnej
stacji dyskietek z dowolna plyta na dowolnej tasmie?

http://pinouts.ru/data/InternalDisk_pinout.shtml
piny 4, 6 sa z definicji "not connect" - moze ich nie byc;
jak widzisz sa opisane tylko parzyste; wszystkie nieparzyste
to masa - moze czesci z nich nie byc i nie bedzie problemu;

pzdrv;
adas;