Re: PC nie widzi floppy

Autor: PAweł <pgoralsk_at_bezspamu_wp.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 21:56:54 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości
news:15wbaybw3nlvh$.dlg@irish.pl...

> Sprawdź w rozpisce złącza od czego one. Zapewne od masy, zdublowane.
> --

Niestety, jak pisałem, komp stary, uzywany więc bez instrukcji do płyty
głównej. Prawdę mówiąc to nawet nie wiem jaka to płyta, bo musiałbym ją
wymontować, zeby (może) oznaczenie znaleźć.

Zaskakujace jest jednakże, że jak Twój poprzednik twierdzi, zdarzają się
złącza właśnie bez 3 pinów (brakujące są obok siebie, jesliby to jakieś
mogło miec znaczenie).
W moim drugim PC-cie mam komplet pinów, ale jesli tak bywa, to wracam do
poprzedniego pytania,- dlaczego więc ten floppy świeci, a PC-et przy
bootowaniu melduje, ze go nie akceptuje (floppy failed, 40) ?

--
Pozdr