Notebook do 4600zl

Autor: Ramat David <wnebfynj.xnpmlafxv_at_fo.cy>
Data: Tue 09 May 2006 - 19:28:02 MET DST

Witam,

Mam pytanie troche zbiorcze. W miare regularnie czytam grupe (raz na 2-3
dni) i natrafiam na rozne opinie. Otoz chce kupic notebooka w cenie max
4600zl (powiedzmy ze moge przekroczyc w rozsadnej granicy). Teraz, wiem ze
najbardziej polecane sa IBMy (czy produkcji Lenovo takze?), Delle, Toshiby i
HP(choc teraz ponoc z Compaqiem i jakos moje zaufanie nie jest pelne). W
zwiazku z tym, zaproponujcie co najlepiej wybrac w tej cenie w oparciu o
ponizsze wymagania i dokladnie w tej kolejnosci:

1. Dlugi czas dzialania baterii
2. Mozliwie najlepsza jakosc i bezawaryjnosc
3. Cena
4. Waga

Reszta parametrow sa w zasadzie drugorzedne. Jak dotad zwrocilem uwage na te
modele:

Toshiba Satellite M100-164

HP Compaq nx6110 PY501EA + Corsair PenDrive 256MB

IBM ThinkPad R51

Ew. jesli znacie jakies korzystniejsze cenowo sklepy, ktore polecacie to
poprosze o linki.

--
RD