Re: PC nie widzi floppy

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 22:58:50 MET DST

Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości
news:e3nsut$6pi$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Olo" <lolo@olololooll.com> napisał w wiadomości
(...)
> dzieki za pomoc, ale już sam doszedłem,- niestety 3 piny wyrwane na
> płycie
> głównej, czyli chyba tzw. d..a blada.:-(

To nie to, sprawdziłem u siebie.
Jedna płyta ma wszystkie piny, w dwóch brakuje
po jednym, mam i taką w której brakuje trzech (fabrycznie).
Ktoś tu sugerował - sprawdź prawidłowość podłączenia
taśmy sygnałowej. Przeplot ma być od strony napędu, a nie odwrotnie.
Ponadto czerwony pasek na taśmie (pin 1) powinien być po stronie
przeciwnej,
w stosunku do czerwonego przewodu zasilania.