Re: Notebook Acer ,czy Asus?

Autor: Von Adamus <vonadamus_at_interia.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 13:31:07 MET DST

Użytkownik "kris" <krystiankondejWYTNIJTO@dzi.vectranet.pl> napisał w
wiadomości news:0c12.000000c0.445f10d0@newsgate.onet.pl...
> Witam.Zastanawiam się nad wyborem laptopa.
> Myśle nad :
> 1.ASUS A6KM-Q034H ( Semp 3100+, 512 MB, 80 GB, DVDRW, 15.4", WIFI, nVidia
> 7300, Camera, XP Home)
> 2.ACER AS 3024WLMi - Semp. 3100+, 512 MB, 80 GB, DVDRW, 15.4", WIFI, ATi
> X700, XP Home.
> Ma to byćkomputer do multimediow,zabawy,gier,pracy,muzyki.Myale ze to
> dobre

Zdecydowanie Asus - Acery choć niezłe w parametrach i cenach są wyjątkowo
nietrwałe ( obudowy itp ) - przy ich cenie ( to trzeba przyznać
konkurencujnej ) nie jest to jakaś wada ale gdybym miał kupować laptopa z
wyższej półki - a do gier z osobną kartą graf takim raczej jest to
stawiałbym na jakość - Asus , Toshiba , HP i ewentualnie Dell i IBM - wybór
ogranicza platforma AMD - z tego co wiem tylko HP i Asus z tych firm robią
AMDki

Sam miałem już Della C610, IBM`a T22 a obecnie R40 , używałem zaś Acera
TM2403NLMXi i Toshibe Tecre i wszystkich zdecydowanie najgorzej wypadł
acer - używany 2 letni IBM R40 lepiej się trzyma i wygląda niż acer po 5
miesiącach użytkowania - a dbam o sprzęt.

Pozdrawiam
von Adamus