Re: Notebook Acer ,czy Asus?

Autor: Paweł Muszyński <pmuch.NOSPAM_at_bolinko.wytnijto.org>
Data: Mon 08 May 2006 - 12:19:58 MET DST

kris napisał(a):
> Witam.Zastanawiam się nad wyborem laptopa.
> Myśle nad :
> 1.ASUS A6KM-Q034H ( Semp 3100+, 512 MB, 80 GB, DVDRW, 15.4", WIFI, nVidia
> 7300, Camera, XP Home)
> 2.ACER AS 3024WLMi - Semp. 3100+, 512 MB, 80 GB, DVDRW, 15.4", WIFI, ATi
> X700, XP Home.
> Ma to byćkomputer do multimediow,zabawy,gier,pracy,muzyki.Myale ze to dobre
> wybory.
> Chyba ze ktorys z tych modeli ,ale z procesorem AMD.Prosze o porade.
> Pozdrawiam

Nie wiele rozumiem, ale zastanów się jednak nad zmiana procesora na cos
bardziej mobilnego - jeśli AMD to Turion...

Jakościowo w wyborze Acer <-> Asus dla mnie zdecydowanie wygrywa Asus.
Nie wiem czy ten Acer ma TV-Out - w róznych sklepach różnie piszą, a z
docelowego profilu uzytkownika pewnie by się przydał...

Jedyne zastrzeżenie mam do jakości farby - w firmie mam jednego gościa,
który uzywa myszki jeżdżąc nią po laptopie - już po miesiącu wylazło
czarne...

--
Paweł Muszyński