Re: A8N-Sli - problem z netem

Autor: Halibut <halibut.kmac_at_o2.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 10:49:03 MET DST

Użytkownik "spox73" <spox73@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1147042745.464054.226890@i39g2000cwa.googlegroups.com...

> [...]

Witam,

    Mam A8N-E, podobny problem pojawił się po włączeniu sprzętowego
firewalla (NV firewall), nie dało się ściągnąć większego pliku bez błędów.
Pomogło dopiero całkowite wyłączenie firewalla.

    W styczniu dostałem z supportu asusa następujące rady:

"[...] This is a known issue, set the ActiveArmor/port default to
"notoffloadable" rather than "offloadable".

If this settings not help, install the drivers from link below.
http://www.nvidia.com/object/nforce_nf4_winxp32_x16_6.82

Or don't use NV firewall until nVidia fix it. This isn't hardware error.
[...]"

Być może teraz są już nowsze sterowniki i link nie jest aktualny, nie
sprawdzałem.

Pozdrawiam
Krzysztof