Re: Problem z LITE-ON DVD-RW SHW-1635S

Autor: Elminster <elm_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 01:19:20 MET DST

Dzieki. Przyjeli bez problemów. Koles powiedzial, ze bede
czekal 14 dni roboczych. Zobaczymy ile w tym prawdy. Poinformuje was
jak to sie skonczylo. Na przyszlosc bede nagrywal raczej DVD.
A czytanie CDków zostawie mojemu napedowi DVD HITACHI :) Mam go juz
chyba z 8 lat i mnie jeszcze nie zawiódl. W ten sposób moze unikne
na dluzej tego problemu z ta nagrywarka i CDkami. No i nastepnym
razem nie kupie juz Lite-Ona.