Re: Bateria do lapa zamiennik czy regenerowana?

Autor: Robert Konieczny <robercikk_at_interia.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 23:14:30 MET DST

Właśnie jutro będę przejazdem przez WRC i chciałem to załatwić ale na dzień
dzisiejszy to nik mi nie gwarantuje, że zrobiąmi to od ręki:
Mam do wyboru
- Sonika - Grabiszyńska
- Margo SC - brak lokalizacji - jest tel
- Oricom - tel
- kamilnotebook
Regeneracj ok 240 zł (Oricom - 195 jeżeli oddam starą baterię)
Zamienniki wszędzie ok 210 zł
Co skłoniło Cie do Kamilnotebook?