Re: Jakość obrazu w 2D - czy tylko Matrox?

Autor: panther <panther_at_mindc.net>
Data: Sun 07 May 2006 - 22:24:07 MET DST

> Pod względem jakości obrazu 2D bardzo chwalone są karty Matroxa, ale
> może również konkurencja ma coś do powiedzenia - Matrox jest tragiczny w
> 3D (nawet bardzo droga Parhelia prezentuje poziom GF3Ti200).

po kilku latach siedzenia na matroxie, byłem zmuszony (przez wydajność w 3d) do
przesiadki na nvidie, przez tydzień myślałem że mam albo coś z oczami albo
monitor się sypie :)

jednakże to było kilka lat temu, i wtedy była ogromna różnica między matroxami i
resztą świata, teraz jest już mniejsza

oczywiście nie można zapomnieć, że domyślnie w sterownikach matroxa możemy sobie
ustawiać częstotliwość odświeżania co 1Hz, wyciskając z CRT siódme poty

zapomniałem odpowiedzieć na pytanie - w 2d tylko matrox :)

pozdrawiam
panther