Re: Bateria do lapa zamiennik czy regenerowana?

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 21:41:59 MET DST

Użytkownik "Robert Konieczny" <robercikk@interia.pl> napisał w wiadomości
news:e3lgkc$nn2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Chcę kupić batrię do lapa Della i jestem trochę w rozterce? Kupić nowy
> zamiennik za 210 zł czy regenerowaną za 195 zł?

Też o to pytałem ale zero odpowiedzi.

Kupiłem w końcu regenerowaną we Wrocku w KamilNotebook (są na aledrogo).
Niby na porządnych ogniwach Sanyo/Panasonic regenerują ale ciężko to
zweryfikować bez rozwalania. Nie wiadomo też jak z trwałością.
W zamiennikach od razu zakładałem ogniwa "made in chinczyk w garażu" więc
zaryzykowałem z tej firmy.
Regenerowane oczywiście mogą też mieć to samo w środku.
Czyli nie rozbierzesz to się nie przekonasz.

W każdym razie IBM T22 z P3-900MHz działa 4 godziny.

Pozdro.

--
Henry(k)
Megane 1.6RT '96