Re: Jaki router kupić, d-link or linksys ????

Autor: BArTi <cheetah55_at_usunto.op.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 20:53:01 MET DST

> gdybys zadal sobie trud odwiedzenia Google.pl to z pewnoscia
> trafilbys na ten temat: http://www.wififorum.pl/ftopic6722.html
> dodatkowo przejrzenie archiwum grup dyskusyjnych wypluwa to:

Czytałem, nic konkretnego tam nie pisało (nie było napisane :P) tym bardziej
że pytałem o róznice pomiędzy rodzinami routerów, a o ile pomiędzy 524 a
624 można taką zauważyć (624 ma jakiś magiczny system d-linka który podnosi
max transfer do 108 Mb/s - teoretycznie ) to pomiędzy 524 a 624+ już
trudniej

> [...]
> thread/6437157a13d02bda/3522a859377a40ce?lnk=st&q=di-524+di-
> 624&rnum=1&hl=pl#3522a859377a40ce
>
> o i jeszcze to:
>
> http://groups.google.pl/group/pl.comp.sieci.bezprzewodowe/
> browse_thread/thread/182725a2eae6c436/2bbb6668143ea454?lnk=
> st&q=di-524+di-624&rnum=6&hl=pl#2bbb6668143ea454
>
> z lektrury tych watkow mozna sie dowiedziec, ze DI-624 nie
> jest warty roznicy w cenie, ktora trzeba doplacic do DI-524;
>
> ale po ch** sobie samemu sprawdzic w archiwach, skoro mozna
> rozpoczac nowy temat i to w dodatku NA ZLEJ GRUPIE;

Tych linków z news grup akurat nie znalazłem ale dziękuje za nie :) bo o to
co mi chodziło. Sprawdzałem archiwa, i czytałem testy zawsze tak robie, ale
zapytać nie zaszkodzi ręki za to nie ucinają, jak ktoś nie chce nie musi
odpowiadać.

> Czy moglbys odpowiedz na male pytanko: Dlaczego nie napisales
> na grupe pl.comp.sieci lub pl.comp.sieci.bezprzewodowe
> a) bede podlaczal do komputera, wiec pecet do dobra grupa;
ano też tak można pomyśleć
> b) to istnieja inne grupy niz pl.comp.pecet?
istnieją
> c) moj czytnik/webnews nie pokazuje tych grup;
pokazuje
> d) szukalem odpowiedniejszej grupy ale nie znalazlem;
uznałem

e) jest to pytanie dość ogóle dlatego tutaj się znalazło :P (gdybym pytał o
konfiguracje poszłoby na sieciową, tylko którą bo są dwie ogólna i o
sieciach bezprzewodowych a to wszytko jest do kompa podłączone i samochodem
to przywioze więc może pl.misc.samochody )

Pozdrawiam
BArTi