Re: Jaki router kupić, d-link or linksys ????

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 00:42:29 MET DST

Witam!

> Dlaczego nie napisales
na grupe pl.comp.sieci lub pl.comp.sieci.bezprzewodowe

Ja też szukałem informacji na temat udostępniania
internetu na sieć domową i odwiedzałem grupy, o których
wspomniałeś. Zostałem szybko sprowadzony do parteru przez
grupowiczów, ponieważ tam jak zrozumiałem pisze się o
większych sieciach profesjonalnych. Raczej o dostawcach
niż domowych użytkownikach.

Sam chciałbym dobrać jakiś hub, switch, czy router, czy
jakby go nie nazwać, który by pozwolił udostępnić internet
na drugi komputer, bez hałasu i pożerania energii.

Pozdrawiam

--
Remek