Re: Drukarka z lpt i usb czy można podłączyć do dwóch komputerów?

Autor: Mirosław Cichocki <mirekc_at_interia.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 07:58:05 MET DST

majster napisał(a):
> Posiadam drukarkę, która ma dwa porty - po jednym USB i LPT. Czy taką
> drukarkę mogę podłączyć jednocześnie do dwóch komputerów? Do jednego poprzez
> plt, a drugiego usb? Czy konieczeny jest printserwer?

To zależy. Ja się spotkałem np. z takim zjawiskiem, że drukarka (jeden z
modeli HP DeskJet, tylko nie pamiętam który) przyjmowała jako aktywny
ten port, na który przyszedł pierwszy wydruk. Czyli np. jeśli pierwszy
był wydruk na LPT, to od tej pory nie można było drukować na USB i tak
aż do resetu drukarki (przez wyłączenie zasilania).