Re: za słaby zasilacz?

Autor: 1P <osoba_at_ktoto.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 07:23:24 MET DST

> No niestety płyta uszkodzona.
> Tak więc tydzień w plecy, niestety.
> Dziękuję wszystkim za pomoc i wskazówki.
> Niech wam Pan Bóg w dzieciach wynagrodzi!

Tak już na sam koniec podsumowanie:
Nie zasilacz, nie płyta (chyba była uszkodzona, pojechała do sprzedawcy i mi
ją odesłał jako sprawną) a - w pewnym sensie - pamięć. Właściwie to może
jednak płyta. Mam 2 pamięci Geil i przez cały czas były włożone w 2 z 4
gniazd. Potem w desperacji włożyłem je do kolejnych 2 gniazd i - o dziwo -
zestaw zaczął pracować bez problemu. Tak więc po zmianie slotów, w których
była pamięć - wszystko ruszyło i jest ok.