Re: mediamarkt - gwarancja

Autor: Noodles <noodles_at_gazeta.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 16:50:49 MET DST
Message-ID: <e3fomq$f0m$1@inews.gazeta.pl>

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97B9EB3188D9Ambien@127.0.0.1...
> RB <tst@tst.tst.pl> wrote:

> To reklamuj w trybie zgodnosci z umowa. MAsz na to 2 lata od chwili
> zakupu i nie daj sobie wciskac ciemnoty ze po 6 miesiacach juz przy
> skladaniu reklamacji to ty musisz udowodnic przyczyne tkwiaca w sprzedanym
> towarze - MM mial juz przez to problemy z UOKiK, ale czesc sprzedawcow
moze
> o tym jeszcze nie wiedzec. Zreszta tam zazwyczaj pracuja ludzie o
> kompetencjach, powiedzialbym delikatnie "roznych". To jest moloch z ktorym
> nikt przy zdrowych zmyslach i przyzwoitych kwalifikacjach nie bedzie sie
> wiazal.

Czy na pewno sprzęt który psuje się po jakims czasie
od zakupu jest niezgodny z umową ? Umowa ze sprzedawcą
dotyczy sprzedaży przedmiotu sprawnego, pozbawionego wad,
posiadającego parametry i funkcje deklarowane przez sprzez
sprzedawcę. Jesli przychodzę ze sprzetem do domu, sprzet działa,
nie ma żadnych wad i posiada parametry i funkcje które powinien
posiadać to znaczy że jest zgodny z umową. A jesli po miesiącu się
zepsuje to nie znaczy że przestał być zgodny z umową. Sprzedawca
zawierając ze mną umowę sprzedaży/kupna nie zapewniał mnie
że sprzęt nigdy sie nie zepsuje. Skoro sie zepsuł to kwalifikuje się
do naprawy gwarancyjnej (o ile posiada gwarancję). Niezgodność
z umową dotyczy sytuacji gdy w zakupionym przedmiocie pojawią
się wady których nie było widac w momencie zakupu albo gdy
posiada inne parametry/funkcje niż zapewniał sprzedawca.
Chyba że się mylę ?
Received on Fri May 5 16:55:08 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 05 May 2006 - 17:51:02 MET DST