Re: mediamarkt - gwarancja

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 04 May 2006 - 23:07:13 MET DST

RB <tst@tst.tst.pl> wrote:

> jest to grupa sprzętowa a mój problem dotyczy sprzętu :)

            Nie. Twoj problem dotyczy uprawnien (konsumenckich) zwiazanych ze
sprzedanym towarem. A ze kupiles karte wifi w MM (niezbyt rozsadny pomysl
cokolwiek tam kupowac, o czym przekonasz sie jak ja bedziesz reklamowal)
- rownie dobrze mogles tam kupic np: radio - nic by to nie zmienialo.

> mam paragon + jakiś wydruk z nr art.

            To reklamuj w trybie zgodnosci z umowa. MAsz na to 2 lata od chwili
zakupu i nie daj sobie wciskac ciemnoty ze po 6 miesiacach juz przy
skladaniu reklamacji to ty musisz udowodnic przyczyne tkwiaca w sprzedanym
towarze - MM mial juz przez to problemy z UOKiK, ale czesc sprzedawcow moze
o tym jeszcze nie wiedzec. Zreszta tam zazwyczaj pracuja ludzie o
kompetencjach, powiedzialbym delikatnie "roznych". To jest moloch z ktorym
nikt przy zdrowych zmyslach i przyzwoitych kwalifikacjach nie bedzie sie
wiazal.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl