Re: HDD

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 13:59:11 MET DST

19marcin78 napisał(a):
> Spalilem HDD. Kupilem drugi (uzywany) z zainstalowanym windowsem.
> Gdy odpalam go na swoim kompie nie chce hulac pokazuje sie kreska w lewym
> gornym rogu i nic. Bios normalnie go widzi.
> Specjalnie powiedzialem gosciowi w sklepie zeby nie go nie formatowal bo
> chwilowo nie mam napedu cd.Bylem przekonany ze pojdzie.
> Dlaczego nie ruszyl??Z ciekawosci pytam.

Z tego co opisujesz kupiles twardziela z zainstalowanym systemem tak? A
zastanowiles sie do jakiej plyty glownej jest to instalka? :)
Przeca to podstawowa sprawa! Taki windows powinien pojsc tylko w
przypadku obecnosci identycznej MoBo w Twoim kompie - jak nie to
zapomnij i przeinstaluj system.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.