MadMan napisał(a):
> Tu możesz się mylić - to może być pamięć przydzielana karcie graficznej
> (przynajmniej w pierwszym przypadku), ale równie dobrze może być to tzw.
> AGP Aperture Size - pamięć na tekstury. W takim wypadku jest to wartość
> maksymalna, a pamięć jest przydzielana dynamicznie w zależności od
> potrzeb. Np. w trybie 2D ta pamięć nie będzie wogóle zajęta (bądź zajęta
> w bardzo małym stopniu), cała (lub prawie cała) pamięć będzie dostępna
> na programy.
>
Nie myle sie. Nie pisalem o AGP Aperture Size (tutaj jest oczywiscie tak
jak Ty piszesz) tylko o On-Chip Video Window Size (czyli przydzielanie
fizycznie pamieci RAM z kosci). Pytanie o co chodzilo autorowi? ;)
Pzdr, OMSON
-- Pesymista widzi ciemny tunel. Optymista widzi światełko w tunelu. Realista widzi światło nadjeżdżającego pociągu. Maszynista widzi trzech kretynów na torach.Received on Fri May 5 13:50:09 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 05 May 2006 - 13:51:04 MET DST