Re: GG

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 11:45:21 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> Hint: na badziewnym kliencie GG swiat sie nie konczy, choc tworcy protokolu
> staraja sie w regulaminie wymusic cos innego. Moze by to zrobili
> skutecznie: wtedy wreszcie spora liczba ludzi przesiadlaby sie na jabbera
> lub dowolny inny otwarty protokol. Tymczsem w PL komunikator = GG,
> przynajmniej dla calych rzesz neokretynkow.

I dlatego nie powinienes lekcewazyc GG - uzytkownikow tego komunikatora
jest niestey najwiecej w naszym kraju.
Ja sam mam konto na GG ale z komunikatora nie korzystam tylko ustawim
polaczenie z serwerem GG poprzez Tlen (nie jest to moze mistrzostwo
swiata - ale za to duzo lepszy od GG no i jest dostep do wiekszej ilosci
osob).

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.