Re: Regulacja obrotów wentylatora - laptop Asus A6U-B104

Autor: Rad Radish <radradish948_at_gazeta.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 08:14:43 MET DST

Od serwisu Asusa otrzymałem odpowiedź, że regulacja obrotów nie jest
możliwa. Podesłano mi także tabelę Asus A6U thermal policy z
temperaturami i przyporządkowanymi im prędkościami wentylatora. Wygląda
na to, że w całej serii A6U zawierającej różne procesory AMD regulacja
obrotów jest oparta o identyczny schemat.

Pozdro
Rad Radish
-----
w moim adresie nie ma cyfr