Re: Sempron S754 czy Celeron S775

Autor: Refix <virtual_at_net.com>
Data: Thu 04 May 2006 - 23:49:15 MET DST

Użytkownik "Mellow" <mail@w.sigu> napisał w wiadomości news:e3dpic$10qk$1@news.ats.pl...

> p.s. mam zasilacz 20 pinowy z dodatkową wtyczką 12V z tego co wiem i widziałem K8NS wystarczy 20
> pinów w gnieżdzie + złącze 12V a gigabajty z PCI-E mają 24 piny w złączu ATX + złącze 12V.
> Zasliacz mam 300W jakiś z lepszych (FSP? czy coś takiego, kupiłem na allegro 2.5 roku temu
> kosztował 120zł i jest ciężki:)

...sorry za wcześniejszą wypowiedź, umknęła mi uwadze pamięć a podałeś cenę
płyty z CPU i pamięci. Ale wracając do tematu to zanim się zdecydujesz przemyśl
sprawę dokładnie i wybierz coś przyszłościowego, mam tu na myśli PCI-E
Co do celeronów to już nie ta generacja którą posiadasz, te nowe z 256kb L2
mają niezłe kopyto, niską temp.pracy i podobno nieźle się "kręcą", może warto
dorzucić jakieś 100zł i kupić coś z czego będziesz zadowolony.

--
pozdrawiam
-= Refix =-