Re: Sempron S754 czy Celeron S775

Autor: Mellow <mail_at_w.sigu>
Data: Thu 04 May 2006 - 22:52:40 MET DST

Mellow wrote:

> Cholera mnie podkusiłą żeby na Celerony spojrzeć :/ Ręce mi opadają za
> Amd przemawia wydajność, cena i AGP 8x gdzie nie musze odrazu wyrzucać
> karty graficznej
> http://www.allegro.pl/item102039344_gigabyte_k8ns_sempron_2800_64_bit_nowe_gw_fv_ss.html
> do tego 512MB w jednej kości za ok 140z i zamykam się ok 640zł, tylko ze
> brak Dual ramu i s754, znowu Intel to odrazu bym z PCI-E kupił
> http://www.allegro.pl/item102210806_mb_gigabyte_ga_8i915pm_fabrycznie_nowa_2_lata_gwar.html
> do tego jakiś Celek 2,53 za 190zł, pamięć 2x256 ok 140zł i jakiś radek
> [...]

p.s. mam zasilacz 20 pinowy z dodatkową wtyczką 12V z tego co wiem i
widziałem K8NS wystarczy 20 pinów w gnieżdzie + złącze 12V a gigabajty z
PCI-E mają 24 piny w złączu ATX + złącze 12V. Zasliacz mam 300W jakiś z
lepszych (FSP? czy coś takiego, kupiłem na allegro 2.5 roku temu
kosztował 120zł i jest ciężki:)