windows 98 - klopoty z dyskiem?

Autor: drjeep666 <drjeep6666_at_vp.pl>
Data: Thu 04 May 2006 - 19:46:48 MET DST

Witam!

Mam takowy sprzet: Athl;on 1.8XP, 256 ram, 40 baracuda i plyta asusa na
czipsecie SIS. Ogolnie rzecz biorac sprzet nigdy nie biegal rewelacyjnie
ale ostatnio mimo reinstalacji windy z wszelimi prawidlami sztuki
skladania i instalowania:) mam problem - mianowicie komp wiesza sie i
pojawia sie komunikat o koniecznosci reinstalacji systemu. Np brakuje
nagle himem.sys. dysk nie ma bad blokow. pamiec testowalem - mem test
nic nie wykazal. Sterowniki IDE sisa czy sa czy nie efekt ten sam.
Pytanie co to moze byc? Dysk byl skanowany 2 natywirusami i nic nie
wykazaly...

Ma ktos jakies pomysly, sugestie?

druga sprawa z tym kompem i sterownikami do dysku... moze ten problem
byl juz omawiany - sorki jesli sie powtarzam.
Mianowicie zauwazylem dziwna prawidlowosc ze w98 na tym czipsecie po
kasowniou na raz duzej ilosci plikow nagle sie zamula na kilka minut.
j.w. pisalem ten efekt wystepuje czy zainstaluje stery sis do ide czy
tez nie....

bede wdzieczy za wszelka pomoc.

Marcin

i cos z zupelnie innej beczki...

Rzuci ktos linkiem (badz wlasnym doswiadczeniem) jak to jest z
wydajnosci Pentium D 2,66 vc AMD 64 3000+
Ktory jest lepszy? :) Cenowo troszke tanszy AMD - w tej chwili mam XP
2000+ pytanie czy warto sie przesiadac...? :)