Re: jaki komputer kupic?

Autor: kpmacho <kpmacho_at_gmail.com>
Data: Wed 03 May 2006 - 19:28:52 MET DST

hehe ale mi sie dostalo: sam kupilem pare dni temu k8nf-9 ultra za
180zl.... nowka, gwarancja sklepowa To chyba 50% tego co w sklepie lub
nawet mniej. Faktycznie przesadzilem z tymi 40%:D Ale 10 czy 20 to
chyba norma.
Kiedy rok temu kompa skaldalem tez kupilem pare okazji...
Co do selekta to nie chodzi mi o aukce z dopiskiem selekt tylko procki
majace swietne wlasciwosci oc a takie sie zdarzaja... (np. moj venice
chodzi na 2700-2750 ze standardowym napieciem).
Co do gwarancji to oczywiscie trzeba sie spytac czy jest to "gwarancja
producenta" czy normalna gwarancja ze sklepu. Jesli masz leb na karku
to sam zdecydujesz czy ta czesc kupisz na allegro czy w sklepie i czy
sie oplaca.