Re: Wyskakiwanie programów na złączeniu pamięci.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 03 May 2006 - 14:34:12 MET DST

"Eneuel Leszek Ciszewski" e37eeb$e9g$1@achot.icm.edu.pl

> "Radosław Sokół" e370vm$2r3$1@polsl.pl

[..]

> Nie muszę chyba dodawać, że ,,telewizor'' wyskakuje akurat wówczas,
> gdy jest ciekawa scena. :) Czasami po takim wyskoku, zanim będzie
> możliwe oglądanie -- po scenie pozostaje jedynie wspomnienie. :)

I proszę: Nie pocieszał mnie tym, iż w sieci jest tyle ciekawych scen,
iż niewiele tracę bez TV, bo jednak co TV, to nie internet!!! (albo na
odwrót) ;) MID bofkgn$ejt$1@flis.man.torun.pl Korteriusz ten, który mi
pozwalał -- jako namaszczony przez Boga ;) szafarz łask -- jedynie na
babranie się w sieciach TV, jako że sieci komputerowe Biały Pasterz
,,sprzedał'' był komuś innemu. :) Ponoć tuż przed śmiercią polski
papież zrzekł się dominacji Kościoła rzymskokatolickiego nad internetem,
ale chyba nie do końca, bo niedawno w Radio Maryja słuchałem audycji,
z której niejako wynikało, że Internet wymyślili duchowni tegoż Kościoła
za aprobatą i z radosnym błogosławieństwem polskiego papieża. :)

E. :)