Re: HP 6P - długi start wydruku

Autor: ssuch <ssuch_at_poczta.fm>
Data: Tue 02 May 2006 - 21:31:23 MET DST

> Dlaczego uzywasz PS? Drukuj w binary a nie ascii - transmisja danych
> bedzie szybsza, stanowczo doloz pamieci dla PS (te 400KB to ciut malo)
Ustawiłem 1000 kB dla P/S i tryb binarny - brak zauważalnej różnicy.

> Nie wiem jaki masz procesor w komputerze ale kazdy szybszy niz pentium
> 166MHz bedzie szybszy znaczacoc od procesora drukarki
Procek i sprzęt jest w miarę nowy - Athlon 2000+ i 512 MB RAM, zatem to nie
tutaj jest problem.

> op0łaca sie przerzucic na procek w kompie rasteryzacje PS i drukowac np
poprzez
> ghostscript grafike na HP6 - mozesz uzyc tez drivera PCL jak napisal
> MadMan - ustwiasz raster zamiast HPGL i cieszysz sie ta sama jakoscia
> ale znacznie szybsza praca.
OK, ale w sterowniku nigdzie nie widziałem opcji, która mógłbym dokonać
wyboru drivera PCL/HPGL.
Możliwe. że jestem slepy, ale ja tego nie widziałem.

Zainstalowałem teraz sterownik ze strony HP. Bez różnicy.

Jest jeszcze jeden niewielki szczególik, drukarka jest HP 6MP, a nie jak
podałem 6P.
Różnice niby niewielkie, ale jednak czymś się różnia.